czwartek, 5 października 2017

Fold 'n Fun House Barbie® 1992

Mało brakowało, a dzisiejsza notka nie ujrzałaby "światła dziennego" gdyż dokładnie przedwczoraj mój laptop odmówił posłuszeństwa, a nie lubię pisać wpisów bez klawiatury na tablecie, czy telefonie, te urządzenia służą mi jedynie do podglądu lub wypuszczania gotowych notek. Całe szczęście w mojej pracy mam czarodzieja, który sprawy informatyczne ma w jednym paluszku i w cudowny sposób reanimował me centrum dowodzenia. Mój komputer jest pełny zdjęć, materiałów i innych szpargałów, które są potrzebne do tworzenia wpisów, więc całe szczęście nie musiałem kupować nowego urządzenia, które z pewnością zapewniłoby wygodny dostęp do sieci, ale byłoby całkowicie "nagie". Zdjęcia do moich wpisów powstają najczęściej jednego określonego dnia, a dopiero potem tworzę wersje robocze notek, które okraszam większym lub mniejszym tekstem. Naturalnie nic by się nie stało, gdyby notka nie wyszła, ale lubię być systematyczny i jak coś robię, to staram się na 100%. Każdy ma inny pomysł na bloga, a mój jest taki. Czwartek 9:30, Lalka w pudełku, Mars collector Barbie. ;)

Seria Living Pretty, której zestaw wypoczynkowy prezentowałem w poprzedniej nocie, jest bardzo obszerna i zawiera spory zakres segmentów meblowych. Domek La Casa Villa Terrasse (1988) wypchany tym inwentarzem po brzegi zwyczajnie wyczerpał już swoją powierzchnię. Nie chciałem dokonywać likwidacji jednego pomieszczenia kosztem powstania innego, więc musiałem podjąć inne kroki i kupić następny domek! Długo myślałem, który z dobrodziejstwa domostwa Mattela nadawałby się idealnie na jednopokojową przybudówkę i padło na Fold 'n Fun House 1992. Wyprodukowany na początku lat 90-tych nadal wpisuje się w ramy klimatu tamtej epoki zarówno estetyką, jak i kolorystyką. 

Data przybycia zestawu: 4 sierpnia 2017 
Data produkcji: 1991/1992
Kraj produkcji: Made in Italy
Seria: Fold 'n Fun Home
Numer katalogowy: 1545 


Fold 'n Fun House Barbie® 1992



Fold 'n Fun Dream House Barbie® 1992

Domek ma składną ściankę działową co doskonale widać na reklamie i powyższym zdjęciu promocyjnym. Można w nim zrobić dwa małe (jak w oryginalnym zmyśle) lub jedno duże pomieszczenie. Z uwagi na spore gabaryty mebli Living Pretty ja zdecydowałem się na duży salon. Muszę przyznać, że wygląda to bardzo fajnie. Domek ogólnie składa się z części mieszkalnej i ogrodu. W ogródku stoją oryginalne meble w postaci ławek i stołu oraz kanapy, która po złożeniu oparcia może służyć jako łóżko.
Fold 'n Fun House Barbie® 1992

W salonie siedzą modelki prezentowane w studyjnej sesji, czyli Perfume Pretty (1987) i Super Star (1988). W ogrodzie siedzi Ken, ubrany w outfit Glitter Beach 1992 (#3730).
Fold 'n Fun Dream Barbie® 1992

Glitter Beach 1992 #3730 

Meble LP bardzo fajnie prezentują się z oryginalnymi dekoracjami domku, w tle widoczne są różne ramki ze zdjęciami oraz kominek.
Fold 'n Fun House Barbie® 1992

Fold 'n Fun House Barbie® 1992

Fold 'n Fun House Barbie® 1992

Domek posiada mały, uroczy balkonik z przezroczystą podłogą, na którym siedzą California Christie (1987) ubrana w nieznany mi outfit oraz Capri Barbie (1990). Jeśli ktoś z was zna pochodzenie ubranka Christie proszę o kontakt mailowy.
Fold 'n Fun House Barbie® 1992

Po drugiej stronie dachu jest ogromne okno, świetlik, przez który z łatwością można obserwować wnętrze salonu.
Fold 'n Fun House Barbie® 1992

Fold 'n Fun House Barbie® 1992

Tym sposobem w kąciku pokoju lalkowego powstało mini "osiedle" Barbie. Oba domki stoją na specjalnych podestach, dzięki czemu można łatwo je przesunąć lub wystawić bez konieczności demolki.
La Casa Villa Terrasse Barbie® 1988, Fold 'n Fun House Barbie® 1992

Wróćmy jeszcze na chwilkę do Villa Terrasse. Przy biurku zasiadła przepiękna Barbie Fashion Play Modespass 1989, którą kupiłem jakiś czas temu w małym stadku lalek używanych. Uwierzycie, że znów zachciało mi się przygarnąć kilka trupków. Niestety lalka nie posiada swojej oryginalnej sukienki i ubrana jest w zastępczą, ale równie klimatyczną kreację koktajlową.
La Casa Villa Terrasse Barbie® 1988

Byłem ciekaw czy nadal potrafię przywracać lalkom blask i chyba się udało.
Barbie Fashion Play Modespass 1989

Tak prezentowała się lalka w pudełku. Uwielbiam jej nietuzinkowy, słomkowy kolor włosów. Chyba muszę sobie kupić taką NRFB, bo pięknie się prezentuje.
Barbie Fashion Play Modespass 1989

La Casa Villa Terrasse Barbie® 1988

Przy okazji chciałbym dodać, że udało mi się zdobyć oryginale krzesła na taras.
La Casa Villa Terrasse Barbie® 1988

La Casa Villa Terrasse Barbie® 1988

KOCHAM BARBIE! Stare, nowe, pudełkowe, niepudełkowe, blondynki, brunetki, szatynki, rude i każdy gadżet dla nich od domów po pomadkę.
My Collection - Mars collector Barbie 

Tyle na dziś do zobaczenia w kolejnej nocie, w której powrócę do współczesnego świata playline-u Barbie. ♥ ♥ ♥

Mars Collector Barbie 

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety