czwartek, 23 lipca 2015

Style™ Barbie® - In the Spotlight™ 2014

Witam po miesiącu. Dzisiejsza nota miała rozpocząć cykl prezentacji lalek kolekcjonerskich, ale chcąc utrzymać klimat wcześniejszego wpisu pokusiłem się zaprezentować kolejną cegiełkę z nowego świata playline. Dzisiejsza prezentacja dotyczy Barbie ze znanej i chyba lubianej serii Style. Model Spotlight intrygował mnie już z chwilą ukazania się go na rynku. Jednakże rysy GG skutecznie zniechęcały mnie od zakupu. Będąc na urlopie w okolicach Kołobrzegu odwiedziłem jeden z tamtejszych supermarketów i moim oczom ukazała się znajoma, ale jednak trochę inna Barbie in the Spotlight w różowej sukience. Wow, to przecież reedycja tej samej lalki tylko z nową twarzą - powiedziałem sam do siebie. Dosłownie chwilę później Barbie znalazła się w moim koszyku. Przy okazji zgarnąłem z półki nowe wydanie najprostszej Barbie, lalkę tak tanią, że nie otrzymała nawet nazwy. Na naszym rynku nazywana jest "Szykowną". Zapraszam na prezentację.

Dossier
imię: Barbie
data przybycia do mnie: 13 lipca 2015 
seria: Style/ In the Spotlight
produkcja: Made in China
numer katalogowy: Asst. CCM02 CCM07
box date: 2014
na rynku: 2015
headmold: Millie 2013
ciało: BB 
ręce: artykulacja 
oczy: niebieskie z rzęsami 
włosy: blond
usta: różowe

Style™ Barbie® In the Spotlight™ 2014 

Tył pudełka przedstawia trzy lalki wchodzące w skład In the Spotlight.
Style™ Barbie® In the Spotlight™ 2014 

Wcześniej nie mogłem zdzierżyć jej twarzy (GG 1998), a zwłaszcza tej kwadratowej szczęki, ale bardzo podobała mi się sukienka. Teraz podoba mi się jedno i drugie, bo nowa buzia nadała lalce wdzięku. Sam nie wiem czy to dobrze (dla mnie), że Mattel dokonał tej zmiany, bo wcześniej raczej nie zainteresowany nowymi playline kupowałem wyłącznie lalki archiwalne z lat 80-tych. Dziś, przebywając na dziale Barbie coraz trudniej jest mi z niego wyjść bez zakupu. Pożyjemy, zobaczymy.
Style™ Barbie® In the Spotlight™ 2014 

Style™ Barbie® In the Spotlight™ 2014 

Czarne buty obsypane brokatem, to zdecydowanie zły wybór. Moim zdaniem znacznie lepiej prezentowałyby się klasyczne szpilki.
Style™ Barbie® In the Spotlight™ 2014 

Lalka posiada artykulacje rąk, choć dla mnie, to i tak bez znaczenia, bo panna pozostanie w jednej pozie zamknięta w swoim boxie.
Style™ Barbie® In the Spotlight™ 2014 

Style™ Barbie® In the Spotlight™ 2014 

Panna Style jest pierwszą Barbie w mojej kolekcji z nowym headmoldem, który posiada rzęsy. Moim zdaniem wygląda w nich bardzo ładnie, choć dużo mniej delikatnie. Fioletowy, spory cień i podwójne rzęsy, to moim zdaniem trochę za dużo. "Spotlight" jest również pierwszym egzemplarzem (New Face 2013), który posiada prostą, gęstą grzywkę, a ona również zmienia nową twarz nadając jej ciężkości. Jednakże trzeba przyznać, że nawet takie zabiegi nie odebrały nowym rysom uroku.
Style™ Barbie® In the Spotlight™ 2014 

Style™ Barbie® In the Spotlight™ 2014 

Style™ Barbie® In the Spotlight™ 2014 

Razem z Barbie Style kupiłem również wspominaną na wstępie najtańszą wersję lalki Barbie Asst. T7439 BCN29. Wszystko z uwagi na nowy headmold.
Style™ Barbie® In the Spotlight™ 2014, Barbie® Chic 2014 

Tak się złożyło, że posiadam wydanie Barbie "Chic" (2013) jeszcze z headmoldem GG (1998). W takich sytuacjach najlepiej widać różnicę pomiędzy starą a nową twarzą. Ten sam model na innych rysach doskonale obrazuje, jak znacznie zmienił się wizerunek lalki. Także pudełko przeszło lifting i teraz zdobi je zdjęcie promocyjne nowej twarzy.
Barbie® Chic 2013, Barbie® Chic 2014 

Nowy buziak jest wdzięczny nawet w najprostszej formie. Podwinięte włosy lekko przypominają mi urok dawnych fashion play.
Barbie® Chic 2014 

Dodatkowo różnica między nowym (2013), a starym (1998) moldem Barbie in the Spotlight. Oba zdjęcia były robione (na szybko) w sklepie telefonem, więc ich jakość pozostawia wiele do życzenia, ale chyba wystarczą, by dostrzec tę różnicę. Widać, że ta po lewej odzyskała młodość i śmiem powiedzieć, że gdzieś przebija z niej ślad legendarnego Super Stara (1976). 
Porównanie Style™ Barbie® In the Spotlight™ w dwóch headmoldach - New Face 2013 oraz Generation Girl 1998

Kolejne zdjęcie z telefonu (tym razem w pokoju lalkowym). Barbie In the Spotlight w towarzystwie trzech nowych przedstawicielek Barbie Fashionistas 2015, które również czekają na skatalogowanie na blogu. Od przybytku nowych lalek zaczyna mnie łapać leń do fotografowania. Muszę przystopować z zakupami... ale jak, skoro wszędzie tyle pokus i to na wyciągniecie ręki. 

Bonus:
"Pamiętniki z wakacji" - w roli głównej jedna z moich trzech egzemplarzy przepięknej Magic Moves 1985. :)
Magic Moves na plaży 

Nadmorski cień "pana i władcy" całego lalkowego inwentarza oraz katalogu "Lalka w pudełku" ;)

Tyle na dziś.
Pozdrawiam Mars 

Szukaj na tym blogu

Na skróty - etykiety